Tuesday, December 18, 2012

Elf suits

Today I'm showing you yet another Christmas nail design, but I'm just so inspired and soooo in the mood for Christmas! I think I'll show you maybe one or two more such designs before doing designs for e.g. New Year's Eve, so if you have any requests or suggestions let me know. For now let's enjoy these elf suits that I have on my nails. I was getting tired of using mostly white or red, so I grabbed this awesome green polish and created this design. Like it?
Here you can enter my winter giveaway/contest:D

Dzisiaj przychodzę do Was znowu ze świątecznym wzorem, ale w tym okresie jest tyle inspiracji i jestem w tak pozytywnym i świątecznym nastroju, że ciąglę chcę mieć coś nowego na paznokciach! Myślę, że pokażę Wam jeszcze jeden lub dwa świąteczne wzory, zanim przejdę do tych np. sylwestrowych, więc jeśli macie jakieś prośby lub pomysły to dajcie koniecznie znać. Póki co, zobaczcie te stroje elfów, które mam na paznokciach. Miałam już trochę dość używania ciągle białego lub czerwonego koloru, więc sięgnęłam po ten fantastyczny zielony lakier i zrobiłam taki wzór. Podoba Wam się?
Tutaj możesz wziąć udział w moim zimowym rozdaniu/konkursie:D




Products used: Essie grow stronger nail base, Essie 1 Blanc, 801 Mojito Madness, China Glaze 2030, Inglot 953, Seche Vite top coat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essie grow stronger nail base, Essie 1 Blanc, 801 Mojito Madness, China Glaze 2030, Inglot 953, Seche Vite top coat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

17 comments:

  1. świetna załoga św. Mikołaja! tak świątecznie, a nie ma ani kapki czerwonego odcienia. super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... pomysł na świąteczny mani...
      a może choinka, ale taka w pionie i jedna na wszystkich paznokciach? tak, żeby ułożone w pionie tworzyły obrazek świątecznego drzewka (mam nadzieję, że wyjaśniłam w miarę dobrze:P ).

      Delete
    2. Musiałam przeczytać dwa razy, ale już wiem o co chodzi hahha:D no właśnie planuję jeszcze jakis wzór z choinką zrobić:D

      Delete
    3. :) ciężko mi było opisać, ale mam nadzieję, że da się to sobie wyobrazić!

      Delete
  2. podoba, poooooooodoba :)
    jak Ty to robisz że wszystko jest tak równiuśko?! :)

    ReplyDelete
  3. Jakie słodkie ;D mogę zrobić takie przez cały rok zważywszy na moje przezwisko ^^
    Może lampki choinkowe albo bombki?;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo oryginalny pomysł i świetne wykonanie! :) jeszcze takiego wzorku nie widziałam ;)

    ReplyDelete
  5. Wooow ale pomysłowo, świetnie wygląda ten wzorek :)

    ReplyDelete
  6. one of the coolest xmas ideas ive ever seen! awesome job

    ReplyDelete
  7. Boskie pazurki, po prostu genialne...:)

    Zapraszam serdecznie na rozdanie 4 nagród wartości 300pln
    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    ReplyDelete
  8. These things are so cute! I wonder if it will work so well on shorter nails... LOVE!

    ReplyDelete
  9. Awww! Śliczne! Naprawdę <3 Zapraszam do siebie: http://nail-art-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete